Онлајн презентација резултата истраживања „Медијске навике одраслих у БиХ“ одржаће се у сриједу, 27. октобра 2021. године са почетком у 10:00 часова у оквиру кампање “Дани медијске и информационе писмености” коју од 24. до 31. октобра 2021. године организује Регулаторна агенција за комуникације у сарадњи са организацијама и институцијама активним у области медијске и информацијске писмености у БиХ.
Истраживање о медијским навикама и ставовима одраслих у Босни и Херцеговини проведено је на инцијативу Савјета Европе и Агенције, како би се стекао детаљан увид у медијске навике и ставове одраслих, као основе за развој иницијатива медијског описмењавања и развој регулаторног оквира. Истраживање је проведено на статистички репрезентативном узорку и прво је овакве врсте у БиХ.
Уводну ријеч одржаће Амела Одобашић, помоћник директора за емитовање у Регулаторној агенцији за комуникације и Вања Ибрахимбеговић-Тихак, водитељ медијских пројеката при Савјету Европе. Након тога, Сњежана Хасанагић из агенције Custom Concept представиће резултате истраживања. Дискусију која ће услиједити модерираће Леа Ченгић, шеф Одсјека за садржај и медијску писменост у Регулаторној агенцији за комуникације.
Презентација истраживања се одржава уз подршку Савјета Европе и пројекта Медијска и информациона писменост: за људска права и демократију, у оквиру Акционог плана за Босну и Херцеговину 2018-2021. године. Финансирање Акционог плана осигурале су Норвешка и Луксембург.
За учешће на догађају можете се регистровати путем сљедећег линка: https://us06web.zoom.us/meeting/register/tZwsceCoqz8uGdP_Bnkf7UaC3pK1AcQ0bKFM
Више информација доступно је путем имејла medijskapismenost@rak.ba.