Дневник медијских навика за ученике/це
Драга дјецо и млади, На улазу у старогрчко светилиште у Делфима, прије више од 2000 година, стајао је натпис „Упознај самог себе“. Још у древним временима, људи су знали да
Кутак намијењен млађима и онима који воде рачуна о медијским навикама и искуствима дјеце и младих. Апликације, игре, савјети за развијање и унапређење вјештина медијске писмености, искуства са изазовима дигиталног доба.
Драга дјецо и млади, На улазу у старогрчко светилиште у Делфима, прије више од 2000 година, стајао је натпис „Упознај самог себе“. Још у древним временима, људи су знали да
Дјецо, упознајте трола Митра, необично створење из срца шуме, чије узбудљиве и едукативне приче можете пратити путем YouTube kanala @TrolMitar: Čuvar šume otkriva čuda prirode. Идеја за трола Митра родила
LePetit.app – аудио-приче за дјецу, прва је мобилна апликација за дјецу, родитеље, педагоге и дјечје терапеуте, која садржи преко 170 аудио-прича и бајки на књижевним језицима Босне и Херцеговине. LePetit.app
Мобилна апликација „Мислиметар“ представља едукативни, забавни, интерактивни алат, намијењен за коришћење у формалном и неформалном образовању. Циљ „Мислиметра“ је подстицање развоја критичког мишљења и медијске писмености младих. Апликација је подијељена
Практична искуства и савјети за кориштење аудио-визуелних медијских садржаја, савјети и препоруке професионалаца. Савремене медијске форме.
Дјеца у Босни и Херцеговини и цијелом свијету све више времена проводе уз дигиталне уређаје који су постали неизоставни дио њихових живота, али у великом дијелу и креатори нихових личности.
Документарни филм Хектора Кареа „Зашто је лакше вјеровати лажима него истини? Доба постистине“ (енгл. Why is it easier to believe lies than truth? Post-truth times – Journalism documentary) критички анализира
Полазећи од метологије која се заснива на пет основних принципа медијске писмености које је за потребе анализе и декунструкције медијских порука развио „Центар за медијску писменост“ (енгл. Center for Media
Шта је мобилно учење? Мобилно учење или м-учење (енгл: M-learning) је појам који се односи на процес учења уз коришћење мобилних уређаја попут паметних телефона, таблета, лаптопа или других уређаја
Упознајте савремене политике заштите од штетних садржаја на Интернету. Препоруке, смјернице и резултати истраживања у овој области.
Наставници/е, тражите начин како да започнете или употпуните разговор са ученицима на тему креирања здравих медијских навика? Препоручујемо вам сљедеће материјале: Едукативни летак са смјерницама и савјетима у вези са
„Не затварајмо очи! Заштитимо дјецу на интернету“ назив је друштвено одговорне кампање којом је компанија МТЕЛ заједно с УНИЦЕФ-ом у БиХ и Плавим телефоном започела активности с циљем подизања свијести
Дјеца и млади чине трећину укупног броја корисника интернета, којих је, према подацима УНЕСКО-а за 2023. годину било 4,75 милијарди. Другим ријечима, више од 1,5 милијарде дјеце и младих широм
Онлајн платформе за пружање видео и других садржаја, друштвене мреже и интернет трговина одавно су постали нераздвојив дио наших свакодневица. Међутим, упркос огромном утицају који дигиталне услуге имају не само
Преглед важних домаћих и међународних пројеката, стручних и научних публикација из области медијске и инормационе писмености.
Слобода медија, медијски плурализам и приступ поузданим информацијама темељи су јавне дебате и демократије. Међутим, све већа присутност дезинформација, говор мржње, технолошки филтери и ехо коморе, као и концентрација власништва
Колико и на који начин радио и ТВ станице у Босни и Херцеговини доприносе унапређењу медијске писмености публике? Како бисмо добили одговор на ово питање, али и идеје како додатно
Студија под називом „Корегулација штетног онлајн садржаја у Босни и Херцеговини? Мапирање европских стандарда и корегулаторних пракси у борби против штетних онлајн садржаја у БиХ“ ауторки Деирдре Кевин и Асје
Уџбеник „Медијске комуникације“, ауторке Биљане Гагић Јевђовић, тематски прати наставни план и програм модула Медији који је од 2004. до 2020. године изучаван у оквиру предмета Српски језик, у другом
Регулаторна агенција за комуникације
Пратите нас на друштвеним мрежама
@2022 - Сва права задржана