Kutak za djecu

Кутак за дјецу и младе

Кутак намијењен млађима и онима који воде рачуна о медијским навикама и искуствима дјеце и младих. Апликације, игре, савјети за развијање и унапређење вјештина медијске писмености, искуства са изазовима дигиталног доба.

Дневник медијских навика за ученике/це

Драга дјецо и млади, На улазу у старогрчко светилиште у Делфима, прије више од 2000 година, стајао је натпис „Упознај самог себе“. Још у древним временима, људи су знали да

LePetit.app – аудио-приче за дјецу

LePetit.app – аудио-приче за дјецу, прва је мобилна апликација за дјецу, родитеље, педагоге и дјечје терапеуте, која садржи преко 170 аудио-прича и бајки на књижевним језицима Босне и Херцеговине. LePetit.app

„Мислиметар“ – апликација за унапређење критичког мишљења и медијске писмености младих

Мобилна апликација „Мислиметар“ представља едукативни, забавни, интерактивни алат, намијењен за коришћење у формалном и неформалном образовању. Циљ „Мислиметра“ је подстицање развоја критичког мишљења и медијске писмености младих. Апликација је подијељена

Медијске теме и дилеме

Практична искуства и савјети за кориштење аудио-визуелних медијских садржаја, савјети и препоруке професионалаца. Савремене медијске форме.

medijske teme i dileme

Интервју др.сц. Иване Сиврић за www.medijskapismenost.ba

Дјеца у Босни и Херцеговини и цијелом свијету све више времена проводе уз дигиталне уређаје који су постали неизоставни дио њихових живота, али у великом дијелу и креатори нихових личности.

Абецеда медијске писмености

Полазећи од метологије која се заснива на пет основних принципа медијске писмености које је за потребе анализе и декунструкције медијских порука развио „Центар за медијску писменост“ (енгл. Center for Media

Мобилно учење

Шта је мобилно учење? Мобилно учење или м-учење (енгл: M-learning) је појам који се односи на процес учења уз коришћење мобилних уређаја попут паметних телефона, таблета, лаптопа или других уређаја

Анкета

Користиш ли алате вјештачке интелигенције?

Забави се и тестирај своје знање!

Одвоји неколико минута и провјери колико познајеш интернет

Квиз
Kviz
bolji i sigurniji internet

Бољи и сигурнији интернет

Упознајте савремене политике заштите од штетних садржаја на Интернету. Препоруке, смјернице и резултати истраживања у овој области.

Обиљежите “Дан сигурнијег интернета” уз Webobran едукативне материјале за основце

Драги наставници/е, Желите са својим ученицима обиљежити „Дан сигурнијег интернета“ и потребни су вам едукативни материјали са темама о сигурности дјеце на интернету? Препоручујемо вам сљедеће Webobran летке намијењене основцима,

Центар за сигурни интернет позива дјецу и младе на учешће у онлајн квизу поводом Дана сигурнијег интернета 11.2.2025. године

Драги основци и средњошколци, Вођени успјехом претходних кампања, Центар за сигурни интернет и ове године на Дан сигурнијег интернета организује квиз за ученике основних и средњих школа у БиХ на

УЧЕСТВУЈТЕ У ИЗГРАДЊИ БЕЗБЈЕДНИЈЕГ И БОЉЕГ ОНЛАЈН ОКРУЖЕЊА ЗА ДЈЕЦУ, УЧЕНИКЕ И МЛАДЕ – ОБИЉЕЖИТЕ 11. ФЕБРУАР, ДАН СИГУРНИЈЕГ ИНТЕРНЕТА

Дан сигурнијег интернета обиљежава се сваке године другог дана друге седмице у фебруару с циљем подизања свијести јавности о опасностима које интернет носи са собом и едукације корисника како да

Публикације

Преглед важних домаћих и међународних пројеката, стручних и научних публикација из области медијске и инормационе писмености.

projekti

Важност разумијевања слободе медија: ОЕБС-ов извјештај о унапређењу медијске писмености

Слобода медија, медијски плурализам и приступ поузданим информацијама темељи су јавне дебате и демократије. Међутим, све већа присутност дезинформација, говор мржње, технолошки филтери и ехо коморе, као и концентрација власништва

Корегулација штетног онлајн садржаја у Босни и Херцеговини?

Студија под називом „Корегулација штетног онлајн садржаја у Босни и Херцеговини? Мапирање европских стандарда и  корегулаторних пракси  у борби против штетних онлајн садржаја у БиХ“ ауторки Деирдре Кевин и Асје

„Медијске комуникације“ − уџбеник за други разред средњих стручних и техничких школа

Уџбеник „Медијске комуникације“, ауторке Биљане Гагић Јевђовић, тематски прати наставни план и програм модула Медији који је од 2004. до 2020. године изучаван у оквиру предмета Српски језик, у другом