Novost

Kampanja „Ne zatvarajmo oči! Zaštitimo djecu na internetu“

Print Friendly, PDF & Email

„Ne zatvarajmo oči! Zaštitimo djecu na internetu“ naziv je društveno odgovorne kampanje kojom je kompanija m:tel zajedno s UNICEF-om u BiH i Plavim telefonom započela aktivnosti s ciljem podizanja svijesti o sigurnosti djece i mladih u online okruženju.

Kompanija m:tel koja pruža usluge pristupa internetu, u okviru globalne mreže svakodnevno se bavi i temama online sigurnosti. Pokrenutom kampanjom želi se naglastiti važnost adekvatne informiranosti i edukacije djece i odraslih o temama vezanim za online sigurnost i istaknuti važnost platformi i usluga koje omogućuju zaštitu od štetnih siteova i sadržaja. Pri tome se posebno ističe važnost izgradnje kvalitetnih odnosa djece i mladih s osobama od povjerenja – roditeljima, nastavnicima, psiholozima i pedagozima. I samo „udruživanjem“ svih navedenih aspekata ‒ softverskim zaštitnim sustavima i alatima, edukacijom djece i mladih o digitalnoj sigurnosti, te edukacijom roditelja, nastavnika i društva u cjelini, može se osigurati sigurno online okruženje.

U okviru kampanje nastao je i videospot čiji je prvenstveni cilj potaknuti na razmišljanje o tome koliko smo zaista prisutni u životima svoje djece, koliko vidimo i slušamo sve ono što se oko nas događa i koliko smo upoznati s opasnostima na mreži. Ali i da pri tome nađemo najbolje rješenje, vrijeme i riječi kojima možemo pomoći i zajedno djelovati kako bismo gradili suvremeno, ali zaštićeno i voljeno društvo.

Prepoznavši značaj kampanje, brojni mediji su se stavili na raspolaganje za promociju, a to su: RTRS, BN TV, ATV, Una TV, TV K3, FTV, OBN, Pink BH, O kanal, Arena Sport, RTV Gradiška, Herceg TV, RAS TV, Big radio, Radio NES, POP FM radio, Radio BN, Radio Uno, RSG, A radio, Klix, Capital, Banjaluka.com, Lola magazin, Ekspres, Mini magazin, Sport sport, Raport, Mondo, Katera news, Novinska agencija SRNA, ONASA, EuroBlic, Nezavisne novine, Glas Srpske, Dnevni avaz, Večernji list, Oslobođenje, Večernje novosti, Kurir, Informer, Srpski Telegraf, Alo, Naš pečat, Metromedia, Infomedia Group, MP Media Group, Nova oprema, Led Euro Media, Boston company.

Korisnicima m:tel IPTV-usluge sada je, u okviru IPTV-videoteke, potpuno besplatno dostupno šest panel-diskusija održanih u gradovima: Sarajevu, Tuzli, Mostaru, Trebinju, Bijeljini i Banjoj Luci, a na teme:

  • „Nasilje u digitalnom okruženju – kako se zaštititi“;
  • „Prevencija nasilja i negativnih posljedica nasilja u online okruženju“;
  • „Djeca i internet – granice i pravila korištenja“;
  • „Kako ostati siguran na internetu – zadatak za sve subjekte društva“;
  • „Digitalna pismenost kao neophodnost suvremenog doba“;
  • „Nasilje u realnom vremenu i virtualnom svijetu – međusobni utjecaj“.

Panel-diskusije dostupne su i na službenom YouTube kanalu kompanije m:tel.