Znanstveno-istraživački rad Dragane M. Rašević pod nazivom „Medijska pismenost kao dio obrazovanja u dobu globalno umrežene komunikacije“ tematizira najprije razvitak medijskog obrazovanja, a zatim razlike između medijske pismenosti i medijskog obrazovanja. U radu su predstavljena četiri temeljna modela medijskog obrazovanja Lena Mastermena, idejnog tvorca medijskog obrazovanja u Velikoj Britaniji, kao i pet ključnih koncepata medijske pismenosti Američkog centra za medijsku pismenost, namijenjenih dekonstrukciji medijskih poruka.
U radu su, također, predstavljeni rezultati istraživanja provedenog 2011. godine među učenicima osnovnih i srednjih škola na području grada Banjaluka koji su pokazali kako učenici posjeduju informatičku pismenost, ali ne i vještine medijske pismenosti za korištenje, dekonstrukciju i kritički pristup medijskom sadržaju.
Rad je objavljen 2014. godine u Zborniku radova sa znanstvenog skupa pod nazivom „Znanost i globalizacija“ koji je organizirao Filozofski fakultet Sveučilišta u Istočnom Sarajevu i dostupan je ovdje na stranicama 565-578.