Fakultet političkih nauka Univerziteta u Sarajevu objavio je četvrtu knjigu iz edicije Medijska i informacijska pismenost: Odrastanje učenja: društvo, kultura, religija u digitalno doba koja poziva na razmišljanje o važnosti prilagodbe tradicionalnog učenja digitalnom konceptu učenja, svih aktera obrazovnog procesa koji je sukladan razvoju informacijskog, medijskog i platformskog okruženja. Također, ističe se važnost digitalne jednakosti u obrazovanju, u kojem bi svi učenici i studenti imali jednostavan, brz i učinkovit pristup izvorima znanja bez obzira na to gdje se nalazili i bez obzira na socijalni ili ekonomski status. U knjizi, fokus se stavlja na izborni predmet Društvo/Kultura/Religija u osnovnim školama, njegovo značenje i elemente prilagodbe nastavno-pedagoškom procesu i izloženi su prijedlozi koncepta izvođenja sati prema metodi vođenog istraživačkog učenja od prvog do devetog razreda osnovne škole.
Autori knjige su Emir Vajzović i Mario Hibert, a publikacija je realizirana u okviru Zajedničkog regionalnog programa “Dijalog za budućnost: unapređenje dijaloga i društvene kohezije u Bosni i Hercegovini i između, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Republike Srbije“, koji provode UNDP, UNICEF i UNESCO, uz financiranje Fonda UN-a za izgradnju mira (UN PBF).
Preuzmite Odrastanje učenja: društvo, kultura, religija u digitalno doba.