
Dnevnik medijskih navika za učenike/ce
Draga djeco i mladi, na ulazu u starogrčko svetište u Delfima, prije više od 2000 godina, stajao je natpis „Upoznaj samog sebe“. Još u drevnim vremenima, ljudi su znali da
Kutak namijenjen mlađim osobama i onima koji vode računa o medijskim navikama i iskustvima djece i mladih. Aplikacije, igre, savjeti za razvoj i poboljšanje vještina medijske pismenosti, iskustva s izazovima digitalnog doba.
Draga djeco i mladi, na ulazu u starogrčko svetište u Delfima, prije više od 2000 godina, stajao je natpis „Upoznaj samog sebe“. Još u drevnim vremenima, ljudi su znali da
Djeco, upoznajte Trola Mitra, neobično stvorenje iz srca šume, čije uzbudljive i edukativne priče možete pratiti putem YouTube kanala @TrolMitar: Čuvar šume otkriva čuda prirode. Ideja za Trola Mitra rodila
LePetit.app – audiopriče za djecu prva je mobilna aplikacija za djecu, roditelje, pedagoge i dječje terapeute koja sadrži preko 170 audiopriča i bajki na književnim jezicima Bosne i Hercegovine. LePetit.app
Mobilna aplikacija Mislimetar predstavlja edukativni, zabavni, interaktivni alat, namijenjen za korištenje u formalnom i neformalnom obrazovanju. Cilj Mislimetra je poticanje razvoja kritičkog mišljenja i medijske pismenosti mladih. Aplikacija je podijeljena
Praktična iskustva i savjeti za korištenje audiovizualnih medijskih sadržaja, savjeti i preporuke profesionalaca. Suvremeni medijske forme.
Djeca u Bosni i Hercegovini i cijelom svijetu sve više vremena provode uz digitalne uređaje koji su postali neizostavni dio njihovih života, ali u velikom dijelu i kreatori njihovih ličnosti.
Dokumentarni film Héctora Carréa „Zašto je lakše vjerovati lažima nego istini? Doba post-istine“ (Why Is It Easier To Believe Lies Than Truth? Post-Truth Times-Journalism Documentary) kritički analizira uzroke i posljedice
Polazeći od metodologije koja se temelji na pet osnovnih principa medijske pismenosti koje je za potrebe analize i dekonstrukcije medijskih poruka razvio Centar za medijsku pismenost (Center for Media Literacy
Što je mobilno učenje? Mobilno učenje ili m-učenje (engl. M-learning) je pojam koji se odnosi na proces učenja uz korištenje mobilnih uređaja, poput pametnih telefona, tableta, laptopa ili drugih uređaja
Upoznajte suvremene politike zaštite od štetnih sadržaja na internetu. Preporuke, smjernice i rezultati istraživanja u ovom području.
U vremenu u kojem je internet postao svakodnevnica, veoma je važno poznavati pravila sigurnog ponašanja u online svijetu. Stoga je TV Slon 2024. godine pokrenuo podcast o sigurnosti u digitalnom
Dragi nastavnici/e, Želite sa svojim učenicima obilježiti „Dan sigurnijeg interneta“ i potrebni su vam edukativni materijali sa temama o sigurnosti djece na internetu? Preporučujemo vam sljedeće Webobran letke namijenjene osnovcima,
Dragi osnovci i srednjoškolci, Vođeni uspjehom prethodnih kampanja, Centar za sigurni internet i ove godine na Dan sigurnijeg interneta organizira kviz za učenike osnovnih i srednjih škola u BiH na
Dan sigurnijeg interneta obilježava se svake godine drugog dana drugog tjedna u veljači s ciljem podizanja svijesti javnosti o opasnostima koje internet nosi sa sobom i edukacijom korisnika o načinima
Pregled važnih domaćih i međunarodnih projekata, stručnih i znanstvenih publikacija iz područja medijske i informacijske pismenosti.
Sloboda medija, medijski pluralizam i pristup pouzdanim informacijama temelji su javne debate i demokracije. Međutim, sve veća prisutnost dezinformacija, govor mržnje, tehnološki filteri i komore jeke, kao i koncentracija vlasništva
Koliko i na koji način radio i TV- postaje u Bosni i Hercegovini doprinose unaprjeđenju medijske pismenosti publike? Kako bismo dobili odgovor na ovo pitanje, ali i ideje kako dodatno
Studija pod nazivom „Koregulacija štetnog online sadržaja u Bosni i Hercegovini? Mapiranje europskih standarda i koregulatornih praksi u borbi protiv štetnih online sadržaja u BiH“ autorica Deirdre Kevin i Asje
Udžbenik „Medijske komunikacije“, autorice Biljane Gagić Jevđović, tematski prati nastavni plan i program modula Mediji koji je od 2004. do 2020. godine izučavan u okviru predmeta Srpski jezik, u drugom
Regulatorna agencija za komunikacije
Pratite nas na društvenim mrežama
@2022 - Sva prava zadržana