Novost

Medijska pismenost kao dio obrazovanja u dobu globalno umrežene komunikacije

Print Friendly, PDF & Email

Naučno-istraživački rad Dragane M. Rašević pod nazivom „Medijska pismenost kao dio obrazovanja u dobu globalno umrežene komunikacije“ tematizira najprije razvoj medijskog obrazovanja, a zatim razlike između medijske pismenosti i medijskog obrazovanja. U radu su predstavljena četiri temeljna modela medijskog obrazovanja Lena Mastermena, idejnog tvorca medijskog obrazovanja u Velikoj Britaniji, kao i pet ključnih koncepata medijske pismenosti Američkog centra za medijsku pismenost, namijenjenih  dekonstrukciji medijskih poruka.

U radu su, također, predstavljeni rezultati istraživanja provedenog 2011. godine među učenicima osnovnih i srednjih škola na području grada Banjaluka koji su pokazali kako učenici posjeduju informatičku pismenost, ali ne i vještine medijske pismenosti za korištenje, dekonstrukciju i kritički pristup medijskom sadržaju.

Rad je objavljen 2014. godine u Zborniku radova sa naučnog skupa pod nazivom „Nauka i globalizacija“ koji je organizirao Filozofski fakultet Univerziteta u Istočnom Sarajevu i dostupan je ovdje na stranicama 565-578.