Novost

„Medijske navike odraslih u BiH“ – predstavljanje rezultata istraživanja 27. oktobra 2021.

Print Friendly, PDF & Email

Online prezentacija rezultata istraživanja „Medijske navike odraslih u BiH“ održaće se u srijedu, 27. oktobra 2021. godine sa početkom u 10:00 časova u okviru kampanje “Dani medijske i informacijske pismenosti” koju od 24. do 31. oktobra 2021. godine organizuje Regulatorna agencija za komunikacije u saradnji sa organizacijama i institucijama aktivnim u oblasti medijske i informacijske pismenosti u BiH.

Istraživanje o medijskim navikama i stavovima odraslih u Bosni i Hercegovini provedeno je na incijativu Vijeća Evrope i Agencije, kako bi se stekao detaljan uvid u medijske navike i stavove odraslih, kao osnove za razvoj inicijativa medijskog opismenjavanja i razvoj regulatornog okvira. Istraživanje je provedeno na statistički reprezentativnom uzorku i prvo je ovakve vrste u BiH.

Uvodnu riječ održaće Amela Odobašić, pomoćnica direktora za emitovanje u Regulatornoj agenciji za komunikacije i Vanja Ibrahimbegović-Tihak, voditeljica medijskih projekata pri Vijeću Evrope. Nakon toga, Snježana Hasanagić iz agencije Custom Concept predstaviće rezultate istraživanja. Diskusiju koja će uslijediti moderiraće Lea Čengić, šefica Odsjeka za sadržaj i medijsku pismenost u Regulatornoj agenciji za komunikacije.

Prezentacija istraživanja se održava uz podršku Vijeća Evrope i projekta Medijska i informacijska pismenost: za ljudska prava i demokratiju, u okviru Akcionog plana za Bosnu i Hercegovinu 2018-2021. godine. Finansiranje Akcionog plana osigurale su Norveška i Luksemburg.

Za učešće na događaju možete se registrovati putem sljedećeg linka: https://us06web.zoom.us/meeting/register/tZwsceCoqz8uGdP_Bnkf7UaC3pK1AcQ0bKFM

Više informacija dostupno je putem e-maila medijskapismenost@rak.ba.