Svjedoci smo da sve češće aktivnosti koje smo radili izvan dometa ekrana, mobilnih i digitalnih uređaja postepeno prebacujemo na mrežu, u online svijet. Gradimo naše ličnosti i profile na društvenim mrežama, živimo živote koje predstavljamo online i u korištenju interneta nekada zaboravimo najvrijednije, djecu. Njihov razvoj, kvalitetno odrastanje i ono najvažnije – njihovu sigurnost.
Gledajući primjere svojih roditelja i okoline u kojoj odrastaju, djeca usvajaju i savladavaju nove tehnologije iznenađujuće brzo i lako. Barataju alatima i mehanizmima često vještije od odraslih, međutim njihovo neiskustvo i nezrelost, problem su u borbi i suočavanju sa opasnostima i rizicima koje vrebaju na internetu.
Ružne navike svakodnevnice, zajedno sa rastom trendova na internetu i širenjem ove platforme, došle su i na internet, te su djeca svakodnevno izložena elektronskom nasilju, vrbovanju, neprimjerenim sadržajima, neželjenom kontaktiranju, prevarama i ucjenama. Upravo ti rizici razlog su nastanka projekta Webobran.
Webobran – Edukacijom do sigurnosti djece na internetu, kampanja je Regulatorne agencije za komunikacije u okviru projekta „Zaštita djece na internetu u sistemima korisnika dozvola Regulatorne agencije za komunikacije“. Cilj projekta jeste probuditi svijest roditelja, javnosti i svih korisnika interneta o opasnostima i mračnim stranama u koje djeca veoma lako zakorače, a za koje često nismo ni svjesni koliko su opasne i kakve posljedice nose. Kroz istraživanja, analizu i statističke podatke koje
je tim stručnjaka kampanje prikupio, glavni zaključak projekta jeste – da je edukacija glavni korak u zaštiti djece na internetu.
Kroz edukativne video spotove, intenzivnu komunikaciju na društvenim mrežama, promotivne brošure i letke sa smjernicama i uputstvima kako za djecu tako i za roditelje, nastojimo donijeti drugu dimenziju i svijest o internetu. Probuditi i osvjestiti odrasle o njihovoj ulozi u zaštiti djece na
internetu, upoznati djecu i mlade o opasnostima i naučiti ih kako ispravno postupiti, kada reći NE, kako progovoriti o problemu i zaštititi se!
Rad Webobran kampanje možete pratiti na sajtu medijske i informacijske pismenosti, kao i na profilima društvenih mreža Facebook, TikTok, Instagram i YouTube kanalu.
Regulatorna agencija za komunikacije
Pratite nas na društvenim mrežama
@2022 - Sva prava zadržana