Ovogodišnja kampanja „Dani medijske i informacijske pismenosti“, koju organizira Regulatorna agencija za komunikacije u suradnji s organizacijama i institucijama okupljenim u Mrežu za medijsku i informacijsku pismenost, održati će se od 23. do 31. listopada 2025. godine širom Bosne i Hercegovine pod sloganom „Digitalno snažni“.
Ove godine poseban fokus će biti usmjeren na angažman i ulogu medija u jačanju otpornosti društva na dezinformacije i izazove digitalnog okruženja. Bez aktivnog doprinosa medija i drugih ključnih aktera, nije moguće ostvariti dugoročne rezultate u ovoj oblasti.
Zbog toga se mediji prepoznaju kao ključni partneri u unaprijeđenju medijske i informacijske pismenosti građana, kroz odgovorno izvještavanje, edukativne sadržaje i razvoj pozitivnih medijskih praksi.
„Dani medijske i informacijske pismenosti“ će biti obilježeni nizom aktivnosti članica Mreže za medijsku i informacijsku pismenost: radionicama, predavanjima, izložbama, konkursima, debatama i drugim događajima koji će promovirati teme iz oblasti medijske i informacijske pismenosti.
Središnji događaj kampanje je međunarodna znanstveno-stručna konferencija „Pedagoški kompas u medijskom labirintu: prilike i izazovi“, koja će se održati od 23. do 25. listopada 2025. godine na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu. Konferenciju organizira Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu, u suradnji s Regulatornom agencijom za komunikacije, Fondacijom za razvoj medija i civilnog društva „Mediacentar“ i UNESCO-m.
Kampanja „Digitalno snažni“ ima za cilj, po uzoru na tematske kampanje u drugim državama, kao i na EU Media Literacy Week i UNESCO-ov Globalni tjedan medijske i informacijske pismenosti, digitalno osnažiti građane Bosne i Hercegovine, istaknuti društveni značaj medijske pismenosti i promovirati projekte različitih aktera koji doprinose razvoju ove oblasti.
Program kampanje se nalazi ovdje.
