Ovogodišnja kampanja „Dani medijske i informacijske pismenosti“, koju organizuje Regulatorna agencija za komunikacije u saradnji s organizacijama i institucijama okupljenim u Mrežu za medijsku i informacijsku pismenost, biće održana od 23. do 31. oktobra 2025. godine širom Bosne i Hercegovine pod sloganom „Digitalno snažni“.
Ove godine poseban fokus biće usmjeren na angažman i ulogu medija u jačanju otpornosti društva na dezinformacije i izazove digitalnog okruženja. Bez aktivnog doprinosa medija i drugih ključnih aktera, nije moguće ostvariti dugoročne rezultate u ovoj oblasti.
Zbog toga se mediji prepoznaju kao ključni partneri u unapređenju medijske i informacijske pismenosti građana, kroz odgovorno izvještavanje, edukativne sadržaje i razvoj pozitivnih medijskih praksi.
„Dani medijske i informacijske pismenosti“ biće obilježeni nizom aktivnosti članica Mreže za medijsku i informacijsku pismenost: radionicama, predavanjima, izložbama, konkursima, debatama i drugim događajima koji će promovisati teme iz oblasti medijske i informacijske pismenosti.
Centralni događaj kampanje je međunarodna naučno-stručna konferencija „Pedagoški kompas u medijskom labirintu: prilike i izazovi“, koja će se održati od 23. do 25. oktobra 2025. godine na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu. Konferenciju organizuje Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu, u saradnji s Regulatornom agencijom za komunikacije, Fondacijom za razvoj medija i civilnog društva „Mediacentar“ i UNESCO-m.
Kampanja „Digitalno snažni“ ima za cilj da, po uzoru na tematske kampanje u drugim državama, kao i na EU Media Literacy Week i UNESCO-ovu Globalnu sedmicu medijske i informacijske pismenosti, digitalno osnaži građane Bosne i Hercegovine, istakne društveni značaj medijske pismenosti i promoviše projekte različitih aktera koji doprinose razvoju ove oblasti.